loading...
وبلاگ خاطرات خون آشام
لینک های محبوب !

دانلود سریال خاطرات خون آشام | فصل 4 قسمت 22 اضافه شد !

جدیدترین اخبار سریال ها و فیلم ها در صفحه ی ما در فیسبوک !


برای دانلود سریال ، زیرنویس ، عکس و ... صفحه ی فیسبوک ما را لایک کنید !


تا جدیدترین ها را داشته باشید ...


آدرس ها :


WWW.FACEBOOK.COM/PERSIANTV98


WWW.FACEBOOK.COM/TVDPERSIAN


WWW.FACEBOOK.COM/IANPERSIANFANS


سایت های دیگر ما !

امیر بازدید : 421 یکشنبه 10 تیر 1403 نظرات (0)


 thevampirediaries.r98.ir


در فصل سوم سریال خاطرات یک خون آشام قراره یه بازیگر جدید به جمع بازیگران بپیونده این بازیگر جدید Claire Holt هست که قراره نقش ربکا دوست قبلی استفان رو بازی کنه که بسیار هم وحشی و بده حتی بدتر از شخصیت کاترین و اینکه ربکا قراره نقش کلیدی در سریال داشته باشه البته در فلش بکهایی از گذشته استفان به او اشاره شده و در فصل 3 قراره بیشتر از اون بدونیم


منبع:
http://thevampirediaries.rozblog.com
امیر بازدید : 323 یکشنبه 10 تیر 1403 نظرات (0)

خون آشام
مللی به وجود خون آشام ها اعتقاد دارند، فرهنگ هایی همچون؛ بین النهرینی، یونان کهن و رومی ها افسانه هایی را از ارواح شیطانی و پلید که به عنوان پیشرو منادی خون آشام ها دارند(البته در آن زمان تنها ارواح پلید را مطرح میکردند و نه خون آشام ها را).

مثلا هندی های کهن خدایی به نام Kali دارند که دندان های نیش مانندی دارد و تاجش از کاسه سر گرفته شده است!

در قرن ۱۸ جنون اعتقاد به خون آشام ها در بین کشورهای شرقی اروپا به وجود آمد. این اعتقادات در کشورهای شرقی اروپا به حدی بود که مامورین دولتی زمانی مامور به شکار و میخ کوبی خون آشام ها شده بودند!!!

فاجعه ترس و وحشت زمانی آغاز شد که به قولی حملات خون آشام در شرق پروس در ۱۷۲۱ و در ۱۷۲۵ تا ۱۷۳۴ در حکومت سلطنتی Habsburg شروع شد که این باعث شیوع آن به دیگر مناطق نیز شد.

دو خون آشامی که رسما ثبت شده اند! یکی آنها، Peter Plogojowitz و دیگری Arnold Paole از صربستان بوده است(صربستانی ها دیگه آخرشن)

کشورهای لهستان، مجارستان و اتریش هم نمونه های دیگری بودند که مردن را خوب میدانستند.

سرانجام ملکه اتریش، ماریا ترسا، پزشک شخصی خودش را مامور تجسس وجود خون آشام ها در کشورش کرد. دکتر Gerhard van Swieten بعد از تحقیقات سرانجام به این نتیجه رسید که خون آشام وجود ندارد و همه اش سرکاریی بیش نیست. ملکه هم قانونی را به اجرا گذاشت که باز کردن قبر و حتک حرمت به اجساد را قدغن میکرد تا پایانی بر مرض این خرافات در کشورش باشد.

مردمی در غرب آفریقا و همچنین در ماداگاسکار بودند که به وجود خون آشام ها اعتقاد داشتند.

در آمریکا، کلمبیایی ها و در آسیا هم هندی ها(بر خلاف فیلم هاشون)، ژاپنی ها، فیلیپینی ها، مالزی ها و اندونزی هایی هم به وجود خون آشام ها اعتقاد داشتند.

در کل میتوان گفت مردمانی که دین در هیچ جای زندگی شان نقشی نداشته با این خرافات همواره درگیر بودند. امکان دارد که نقش دین در کشورهای دین دار شاید اندکی کم رنگ شده باشد ولی دین از ابتدا در فرهنگ و آداب این ملل رسوخ کرده و جزیی از وجود آن کشور و ملت شده است.


منبع:
http://thevampirediaries.rozblog.com
امیر بازدید : 326 یکشنبه 10 تیر 1403 نظرات (0)

داستان هایی که درباره ی خون آشام ها نقل می شوند، جدای از این که حقیقت داشته باشند یا نه، همواره با جذابیت های دلهره آوری همراه بوده اند. این موضوع، دست مایه ی آثار خلاقانه و هنرمندانه ی بسیاری شده است، از دراکولای برام استوکر گرفته تا تابلوی خون آشام ادوارد مونک. در اینجا پنج روایت از رویارویی با خون آشام ها ارائه گردیده که ممکن است ریشه هایی در حقیقت داشته باشند.

چنانچه مایل هستید درباره ی حقیقی یا خیالی بودن خون آشام ها اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید به مطلب «خون آشام ها، تخیل یا واقعیت؟» مراجعه نمایید.



منبع:
http://thevampirediaries.rozblog.com
امیر بازدید : 363 یکشنبه 10 تیر 1403 نظرات (0)

مطالبی جالب ،عجیب و خواندنی از خون آشام ، یک تاریخ واقعی...!!!


سال ۱۷۲۵میلادی است. در وین نامه ای دریافت می شود که حاوی گزارشی است از مرگ اسرار آمیز چند تن از اهالی روستایی در مرز بوسنی، که در فاصله زمانی کمی نسبت به یکدیگر به شکل مرموزی کشته شده اند. از مردی به نام پیتر پلوگویوویچ (Peter Plogojovic) نیز به عنوان متهم نام برده می شود، و اینکه قربانیها را در خواب به قتل رسانده است. شگفت اینکه این شخص در زمان اتفاق این وقایع، خود مرده و به خاک سپرده شده بود.

در این زمان، بوسنی بعد از پیروزی بر عثمانها در سال ۱۷۱۸ متعلق به اطریش است. از طرف سازمان ارتش اطریش، گروهی برای بازرسی و روشن کردن این قتلها به بوسنی فرستاده می شوند. پزشکی نیز همراه این گروه است که وظیفه دارد گزارشی تهیه کرده و آنرا به مرکز بفرستد. آنچه در گزارش این پزشک در مورد جسد پلوگویوویچ آمده است، بی شک باور نکردنی است: ” جسد، به غیر از بینی که کمی تغییر شکل داده است کاملا تازه است. ناخنها افتاده اند و به جای آنها ناخنهای تازه رشد کرده اند. همینطور ​پوست کهنه که رنگی متمایل به سفید دارد، جای خود را به پوست تازه داده است.دستها، پاها و بقیه اعضای بدن در زمان حیات نمی توانستند بهتر از اکنون باشند. در دهان جسد مقداری خون جمع شده است که احتمالا از بدن مقتولین مکیده شده است.”

خبر خون آشامهایی که با مکیدن خون گروهی، آنها را به قتل رسانده اند، در تمام اروپا پخش می شود. گزارش مرگهای مشابهی در سالهای ۱۷۲۷،۱۷۳۱و۱۷۳۲ به دست می رسد. کم کم بسیاری از عالمان غرب درباره “جویدن و مکیدن مردگان” بحث می کنند. کلمه وامپایر (Vampir) در مدت کوتاه چند سال، وارد زبانهای کشورهای غربی می شود و به این صورت یکی از هراس انگیز ترین هیبتها، از درون قبر تاریک خود وارد دنیای زندگی مردم عامه می شود.


به ادامه مطلب بروید...



منبع:
http://thevampirediaries.rozblog.com
امیر بازدید : 278 یکشنبه 10 تیر 1403 نظرات (0)
شرح مختصر از قسمت دوم

كلاوس در حال اجراي نقشه اي است كه به او قدرت بيشتري مي دهد اما با وجود مشاركت تمايلي ري ساتن ( گرگينه) همه چيز طبق برنامه ريزي كلاوس پيش نمي رود. ديمن و الاريك با اكراه به دنبال استراتژي جديد النا براي پيدا كردن استفن هستند، كه منجر به روبرو شدن ديمن با مبارزه با دشمن غير منتظره مي شود.جرمي به سراغ مت ميرود تا به كمك او بفهمد كه اين روح ها كه از گذشته  آمده اند از او چه مي خواهند.غافل از اينكه كارولاين نياز به كمك دارد و تايلر دچار درگيري عاطفي با مادرش شده است.

منبع:
http://thevampirediaries.rozblog.com
امیر بازدید : 467 یکشنبه 10 تیر 1403 نظرات (0)

http://thevampirediaries.rozup.ir/Pictures/vampire-diaries-season-3-promotional-photo-2.png



سلام خدمت شما دوستان عزیزم،یه خبر خوب باید بدم که اون وبلاگی که کامل از وب ما کپی کرده بود،هک شد و کارش متوقف شد،بعد که تو این پست عکس های جدیدی از سه بازیگر اصلی سریال یعنی ایان سامرهالدر که در نقش دیمن بازی میکنه و پائول ویسلی که در نقش استفن و نینا دبرو که در نقش الینا بازی میکنه رو به عنوان اولین عکس های رسمی سریال خاطرات یک خون آشام،و عکس هایی برای سایت سرگرمی (Ew.com) آماده کردم که امیدوارم خوشتون بیاد،منتظر نظراتتون هستم،عکس ها رو میتونید در ادامه مطلب ببینید !


منبع:
http://thevampirediaries.rozblog.com
امیر بازدید : 338 یکشنبه 10 تیر 1403 نظرات (0)





سلام خدمت دوسای گلم عکس های جدید بازیگران سریال خاطرات یک خون آشام رو همراه طرفدارانشون براتون آماده کردم امیدوارم خوشتون بیاد،تو این پست عکس های ایان سامرهالدر،پائول ویسلی و تایلر با یک دختر جوان هست


منبع:
http://thevampirediaries.rozblog.com
امیر بازدید : 444 یکشنبه 10 تیر 1403 نظرات (0)




سلام خدمت دوستان عزیز تو این پست عکس هایی از زک روئریک بازیگر نقش مت در سریال خاطرات یک خون آشام رو در حال بازی کردن ایکس باکس آماده کردم اونم بازی شاهزاده ایرانی،من خودم به شخصه یکی از طرفدار های این بازی هستم خیلی ازی جالبیه تو عکس ها معلومه زک هم خیلی خوشش اومده ! نظر شما چیه ؟(بقیه عکس ها ادامه مطلب)


منبع:
http://thevampirediaries.rozblog.com
امیر بازدید : 361 یکشنبه 10 تیر 1403 نظرات (0)




سلام خدمت همه دوستان عزیز تو این پست اولین عکس رسمی جوزف مورگان بازیگر نقش کلاوس برای فصل سوم خاطرات یک خون آشام رو آماده کردم،این عکس جوزف رو با یک کت بسیار زیبا و اصیل و اگه خوب دقت کنید،یک صلیب طلایی در گردنش نشون میده واقعا جالبه عکس کلاوس با این قیافه و از همه جالب تر با یک صلیب،یعنی کلاوس رو در فصل سوم با نقشی متفاوت خواهیم دید ؟ شما چه فکر میکنید ؟


منبع:
http://thevampirediaries.rozblog.com

تعداد صفحات : 13

درباره ما
Profile Pic
وبلاگ سایت اصلی طرفداران ایرانی خاطرات خون آشام،در این وبلاگ چیزهایی که نمیشه تو سایت اصلی گذاشت قرار میگیره !
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 125
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 224
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 192
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 654
  • بازدید ماه : 6,452
  • بازدید سال : 26,461
  • بازدید کلی : 268,728